Bienvenido, Invitado
Nombre de Usuario: Contraseña: Recordarme

TEMA: ko kerden, chavalen romalen!!!!!

ko kerden, chavalen romalen!!!!! 15 años 2 meses antes #600

so kerden chavalen ,me sem o ianko andare romania,mugo dad si o nicolae mugi dei si e ludka ,me sibiu sou bers ande spania. alearau bareso e vorva spaniola,iek pral diama kakala pagina,o zadziro yankovich tumen say pinllarenle,pendamangue bo cay me say allutiu bareso ande pagina,penda catse si but rom kale ay bon kamen del duma romanes,chitiu ay dikau cay numay marenpe romalen!!!!! kana avel e dosta catse chavalen romalen??nai sukar kodo te maren muy katar aver pral,manusa cay chi allutin may sukar si te panden lengo mui,catse el rom cay chi den duma romanes aven te sikabenle, chi aven te marenpe!!!!!amen semas roma chi semas gadjes!!!lelma e mila kana dikau kodo, me chi kamau te getol kako projecto akana cay sem nevo usuario catse,me kamau allutil bareso,kako projecto allutil but cal rom, te na jasaren lengo romanipe te say den duma romanes,te say dasamen duma el rom ande sa e lumia,allukerau te na merel kako!!numay tumen llanen,numay tumen, say kerenle posible!!!!! mugo correo si Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. mange drago pinllarel aver roma!! te del tumenge o del but baj tay sastipe!!!!!!!! taro ianko,lengo pral!!!!
El administrador ha desactivado la escritura pública.
Moderadores: admin, Beethoven
Tiempo de carga de la página: 0.126 segundos